SahabaTercinta

Jumaat, 19 Ogos 2011

Di Bulan Ramadhan INI

Assalamualaikum...
di bulan ramdhan ini aku memohon supaya Allah kuat kan smngat ku...dan tngkat kan lah kesabaran ku drpd berkata apa-2 yg tak sepatutnye...Ya Allah..aku lemah tnpa Mu di sisi ku..Ya Allah kuat kan lah iman ku..supaya aku sntiase ingt pd -Mu..supaya aku tak lalai dgn dunia kemewahan ini...ianya hanya sekejap utk ku menikmati alam semula jd yg kau kunia kan untuk ku...Dengan kuniaan rezeki yg kau Engkau bg kan utk aku...aku sngt bersyukur...aku bersyukur sngt-2...
Aku bertuah kerana mmpunyai kwn yg selalu dgn dgn ku..dan mmpunyai family yg sngt mnyayangi aku...Dan dorongan dr org yg aku cintai..smogaianya kekal abadi...Aku ingin hdup dgn senang di atas muka bumi ini..supaya aku dpt rsa kan keseronokan di sni...Aku tahu,suanya hnya pnjman semata-2...Aku bersyukur dgn nikmat yg Allah berikan..:-)
Ya Allah,aku meminta ampun dr Mu,jika aku ade buat slh...aku bnyk berdosa kpd-Mu Ya Allah...ampunilah segala dosa ku selama ini...dosa ku kpd-Mu,dosa ku kpd kedua ibubapa ku,dosa ku kpd kwn-2 ku...dosa ku kpd saudara mara ku...ampuni lah smua dosa-2 ku selama ini...
MasyaAllah..klau di kirakan mmg bnyk aku buat silap selama ini...Adakah aku di ampun kan oleh-Nya????
Tanda soal ini lah yg mmbuat aku berasa takut...Takut yg teramat sngt...:-(
Setiap kali aku solat..aku akn meminta doa dr yg Maha Kuasa seluruh alam ini...supaya aku sntiase di ampun kan oleh-Nya...Dengan itu,di bulan yg berkat ini,aku ingin buat amalan dgn sebaik mgkin...amin..amin..amin..Ya Robbana Alamin...:-)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

allah Pictures, Images and Photos