SahabaTercinta

Selasa, 10 April 2012

Sayang Saya

Assalamualaikum..ini lah buah hati jantung saya selama ini..


Dia seorang yang sangat baik dengan kawan-kawan nye
Apabila saya mempunyai masalah
Dia lah yang selalu ade untuk saya..
Dia lah tempat saya mencerita kan semua masalah saya..
Walaupun dia sibuk dengan kerja nye
Dan saya sibuk dengan kerja saya sebagai student
Kami tetap berhubung,walaupun kami jauh..
Kadang-kadang rase jugak rindu kat dy..
sebab biase ade je dy kat tepi umah saya ni
Degar je suara dy
Tapi sekarangg dah jarang nak degar suara dy
Sebab dy dah kerja..
Umah kami sebelah je,tapi jarang beno nak jumpe nye..
tapi takpe lah, lain kali boleh jumpe lame-2 kan..
hihii..
Sayang Awak Sangat-Sangat.,
Take Care ea..
Assalamualaikum smua..tak jwb dose..senYum dr sy Wan sumayyah..