SahabaTercinta

Rabu, 18 April 2012

Jalan-Jalan Dengan adik-adik



Lepas je bwk adq-2 main di taman mainan..Saya pun bwk lah dia orang ni snap pic..Di Padang Astaka..
TAMAN BANDAR



Bersama saya ialah----> wan fukaihah, wan sofiyyah, wan raihanah and wan Muhammad Usamah..


Good Modeling Kemaman..hihii..background yang menarik skali..warna-warni gitu..TTERBAIK LAH..


Lastly, tibe lah kemuncak nye, saya lah pulok yang di snap oleh adik sy..wan Fukaihah..walaupun tak nmpak huruf  TAMAN di blakang,takpe lah..puas aty doh ni..hihiii

seronok jgk pergi main dgn adq-2 ni..skali skale ok jgk kan..
ok lah,smpai sni je utk hr ni..
Assalamualaikum,tak jawab dose..senYum sokmo dr sy--->wan sumayyah


Selasa, 10 April 2012

Sayang Saya

Assalamualaikum..ini lah buah hati jantung saya selama ini..


Dia seorang yang sangat baik dengan kawan-kawan nye
Apabila saya mempunyai masalah
Dia lah yang selalu ade untuk saya..
Dia lah tempat saya mencerita kan semua masalah saya..
Walaupun dia sibuk dengan kerja nye
Dan saya sibuk dengan kerja saya sebagai student
Kami tetap berhubung,walaupun kami jauh..
Kadang-kadang rase jugak rindu kat dy..
sebab biase ade je dy kat tepi umah saya ni
Degar je suara dy
Tapi sekarangg dah jarang nak degar suara dy
Sebab dy dah kerja..
Umah kami sebelah je,tapi jarang beno nak jumpe nye..
tapi takpe lah, lain kali boleh jumpe lame-2 kan..
hihii..
Sayang Awak Sangat-Sangat.,
Take Care ea..
Assalamualaikum smua..tak jwb dose..senYum dr sy Wan sumayyah..