SahabaTercinta

Jumaat, 24 September 2010

Untuk rakan-rakan ku blog:-))

Ya Allah jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada seseorang,
Yang melabuhkan cintanya,
padaMu, agar bertambah,
Kekuatanku untuk menyintaiMu.
Ya Muhaimin,jika aku jatuh hati,
Izinkanlah aku menyentuh hati,
Seseorang hatinya yang tertaut,
padaMu agar  tidak terjatuh aku,
dalam jurang cinta nafsu…………..
Ya Rabbana jika kau jatuh,
Hati, jagalah hatiku,
Padanya agar tidak,
Berpaling daripada hatiMu…
Ya Rabbul Izzati jika aku
Rindu, rindukanlah aku
Pada seseorang  yang
Merindui syahid di jalanMu…
Ya Allah jika aku menikmati
Cinta kekasihMu,janganlah
Kenikmatan itu melebihi
Kenikmatan indahnya
Bermunajat seperti tiga malam
         TerakhirMu……..
Ya allah jika aku jatuh hati
Pada kekasihmu,jangan biarkan,
Aku tertatih dan terjatuh dalam,
Perjalanan panjang menyeru,
Manusia kepadamu…
Ya allah,jika kau halalkan aku,
Merindui kekasihmu,jangan biarkan,
Aku melampaui batas sehingga,
Melupakan aku pada cinta hakiki dan,
Rindu abadi hanya kepadamu,
Amin…
Doaku…moga
Kita sama-sama
Berjaya di dunia
Dan akhirat…
Berjaya dalam
Mengharungi segala
Dugaan dan
Cabaran…yang
Sememangnya menguji
Kekuatan iman…
Kerana tapak
Iman itulah yang
Menemukan cinta
Yang selama ini
Telah hilang…
Semoga cinta yang dicari
Telah ditemui…semoga
Allah meletakkan kita di
Bawah payung rahmat
Kasih nya…insyaallah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

allah Pictures, Images and Photos